Ma délelőtt, miután Oleg elindult munkába, Margot elfoglalta főhadiszállását a konyhában, Fanni pedig felment az emeletre a függönyöket porolni (ne kérdezzétek, én sem értem: múlt héten mosta ki őket, hihetetlenül tiszta leány), újra előkészítettem a karamellás kekszeket az étkezőben, tettem melléjük néhány vaníliás és áfonyásat is a biztonság kedvéért, és így szóltam a levegőbe magam elé.

  • Nos, kis drágám, nem szereted a karamellásat?
  • … - csend fogadta a kérdést, és tétován csoszogó lábacskák hangja.
  • Semmi baj, van másmilyen ízű is. Csak meg kell kóstolnod.

Az aprócska, kunkori nózi, a hatalmas kék szemek óvatosan megjelentek a tálalószekrény mellett. A szeplők megint pirulásba burkolóztak.

  • Én a karamellásat szeretem a legjobban. - mondtam neki. - Szerintem tejjel a legfinomabb, pedig egyébként nem nagyon szeretem a tejet.

A kék szemek hol engem, hol a sütiket bámulták. Majd kis gazdájuk lehorgasztotta a fejét.

  • Nem szabad belecsipegetnünk semmibe. - aranyos kis csengettyűs hangja volt.
  • Sót tenni a kávéscsuporba viszont szabad? - mosolyogtam rá.
  • Azt szabad, néha… - vigyorgott rám. - Ha tudjuk, hogy jó sülhet ki belőle, akkor szabad egy kis kavarodást okoznunk. Nagyon jókat nevetünk rajtuk!
  • Egy idő után mi is jókat nevettünk. - hagyom rá. - A sütiket viszont meg kellene kóstolni, ha szeretnéd, mert direkt neked készítettem ki őket. Így szabad őket megkóstolni?
  • Hát… igazából nem is szabadna látnod engem.
  • Ez most már mindegy, nem igaz? Hiszen látlak. Nagyon helyes kis manócska vagy, igazán nem bánom, hogy találkoztunk. Én Hortenzia vagyok.
  • Tudom. - mosolyodott el újra. Igazán aranyos mosolyú kis gazfickó. - Itt vagyok egy ideje.
  • Téged hogy hívnak?
  • Janikának. - fintorodott el. - Nem valami jó név. Sokkal érdekesebbet szeretnék.
  • Megbeszélhetjük, hogy szólítsalak, ha eszünk egy pertu-sütit. - csalogattam.
  • Olivér is lehet? - csillant fel a szeme.
  • Hát hogyne, drágám. Olivér.

dsc_0111.jpg

Szerző: Démétér  2016.12.20. 13:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuvarosmesei.blog.hu/api/trackback/id/tr9312058725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása