• Azt hiszem, megismerkedtem egy karácsonyi manóval. - meséltem óvatosan reggel Olegnek.
  • Értem drágám. Kérek még egy kis forró kávét. Köszönöm.
  • Mondom: manó. - erősködtem.
  • Mondom: kávé. - ő is.
  • Oleg. A felfordulást ők okozzák a városban. Mikulás manócskái közül jó páran idelátogattak, és egyszerre okoznak zűrzavart és karácsonyi hangulatot, hoznak káoszt és szeretetet.
  • Hortenzia, miről beszélsz, egyetlenem?! Megőrültél nekem, kora reggel, amikor még közel sem ittam elég kávét ehhez?
  • Olivérről beszélek, természetesen. Eredetileg Janika, de azt nem szereti.
  • Olivér, aki Janika. Hogyne. - Oleg óvatosan letette lekváros pirítósát az asztalra, és vett egy mély levegőt. - Zizi, ha egy percen belül nem kezded az elején az egész történetet, és mesélsz valami érthetőt az egészből, én felállok, a hivatalban kávézom, és délben újból próbálok veled értelmesen beszélni.
  • Jó. Az egész úgy kezdődött, hogy amikor… - itt tartottam, amikor Olivér szégyenlősen besomfordált az étkezőbe.

Oleg magára borította a forró kávét.

  • Na ugye.

dsc_0070.jpgEttől a ponttól a történtek remek lendületet vettek. Oleg és Olivér csodásan kijönnek, fertályórán belül már együtt hasaltak az asztal alatt, ahol Oleg megpróbálta részletesen bemutatni, hogy milyen kisvonatot képzelt el a szobába. Olivér épp olyan lenyűgözve hallgatja a meséket a mi életünkről, mint mi az övéit a játékkopácsolásról és csínytevésről.

  • Most már csak azt nem tudom, hogy kik kísértenek Cukorpálcika kisasszonynál… mondtam bele a levegőbe, és mindkét fiatalember elnémult.
Szerző: Démétér  2016.12.21. 13:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuvarosmesei.blog.hu/api/trackback/id/tr5612064309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása