Nem is tudom, mit gondoljak. Igazán nem. Tudjátok, drágáim, kit fogtam? Senki más, mint Diótörő herceg nyúlkált be a szalon ablakán, és vett a süteményekből. Ő lenne a titokzatos kész, aki összekuszálja az életünket itt Csengettyűvárosban, és aki ezzel a sok kalamajkával mégis mindig örömet, szerencsét, barátságot hint közénk?

Tulajdonképpen a furcsaságok akkor kezdődtek, amikor ő megérkezett. Túl sok dolgot nem tudunk a múltjáról, a szándékairól… Tudjuk, hogy itt szeretné tölteni a karácsonyi időszakot, tudjuk, hogy van egy öccse, aki szelíden ugratja őt, és egy táncosnő húga, akire mindketten meghatóan büszkék. Tudjuk, hogy orosz herceg. Illetve… beszélnem kell Oleggel.

  • Oleg, drágám, beszélhetünk? - nyitottam be a Tanácsházán a férjem szobájába.
  • Most? - nézett fel Oleg az íróasztala mögül, majd felállt, hogy csókkal üdvözöljön. Kedvesen biccentettem a tanácsurak felé.
  • Á, tanácsülés van? - mosolyogtam rájuk.
  • Hortenzia, mi itt dolgozunk… - sóhajtott Oleg, de mosolygott. - Nem várhat a dolog?
  • Ugyan, ugyan, csak beszéljenek! - siettek felállni az urak.
  • Karácsony lesz, mi is inkább sietünk haza, mielőtt kitör a családi perpatvar. - motyogták mások.

dsc_0104.jpg

  • Hortenzia, hihetetlen vagy! - korholt szelíden Oleg, majd a karjába vett. - Miről szerettél volna beszélni?
  • Diótörő hercegről.
  • Hmm. - nem tévedhettem, Oleg kissé elkomorodott. - Nem örülök, hogy ennyit flörtöltök.
  • Oleg, te féltékeny vagy! - nevettem el magam.
  • Persze, hogy féltékeny vagyok! A gyönyörű feleségem egy behízelgő modorú hazudozóval tölti az időt, hogyne lennék? - morogta Oleg.
  • Drágám, én soha… hogy mondtad? Hazudozó? Mit hazudik Diótörő?
Szerző: Démétér  2016.12.16. 13:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csengettyuvarosmesei.blog.hu/api/trackback/id/tr2612050093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása